فرش 700 شانه ماشینی کاشان فرش 700 شانه ماشینی کاشان .

فرش 700 شانه ماشینی کاشان

درباره فرش 700 شانه ماشینی سجاده ای به همراه آخرین قیمت ها


این قالی ها طرحی محرابی شکل ، مانند محراب مساجد دارند و دارای دو ستون برای نگه داشتن سقف محراب دارند و طرح های تزئینی مانند قندیل ، گلدان وغیره در این فرش ها استفاده شده است .


فرش 700 شانه سجاده ای علاوه بر زیبایی ، به مساجد و نمازخانه ها نظم زیادی را می بخشند و به جای اینکه از چندین فرش در رنگ ها و ابعاد مختلف استفاده کنید ، فرش های سجاده ای را انتخاب کنید .


این فرش ها جهت قبله را به نمازگزاران نشان می دهند ، یعنی روبه قبله پهن می شوند ، که این کار باعث می شود که نمازگزار برای نماز خواندن راحت باشد .

فرش 700 شانه سجاده ای


نماز گزاران به صورت منظم تری در صف های نماز قرار می گیرند و دیگر نیازی به پهن کردن سجاده نیست و جای هر فرد برای نماز مشخص می باشد .


ابعاد فرش 700 شانه سجاده ای با طول 1.25 و عرض آن ها به صورت رولی و بر اساس سفارش مشتری بافته می شوند .

فرش سجاده ای


فرش 700 شانه سجاده ای


فرش های سجاده ای در شانه و تراکم های مختلف به صورت 500 شانه طرح 700 با تراکم 2100 ، 500 شانه طرح 700 با تراکم 2550 ، 700 شانه با تراکم 2550 و در شانه و تراکم های سفارشی بافته می شوند .


در مساجد و نمازخانه ها به خاطر رفت و آمد های بسیار زیاد و اینکه فرش ها در مدت طولانی در این مکان ها استفاده می شوند ، بهتر است فرش هایی با عمر و ماندگاری بالایی را انتخاب کنید .


فرش سجاده ای 700 شانه با تراکم 2550 یکی از بهترین فرش های سجاده ای به حساب می آیند ، زیرا به خاطر اینکه دارای نخی ضخیم و جنسی عالی هستند ، عمر و ماندگاری بالایی دارند .

سجاده فرش


این فرش ها با نخ صد درصد آکرولیک هیت ست شده که ضد حساسیت و بدون پرزدهی می باشند و با دستگاه ASR که ساخت کشور بلژیک می باشد ، بافته می شوند .

فرش سجاده ای 700 شانه در 8 ، 10 و 12 رنگ زیبا بافته می شوند ، یعنی این که در طرح و نقشه فرش این تعداد رنگ استفاده می شود .


هرچه تعداد رنگ فرش بیشتر باشد ، قیمت فرش هم گرانتر می شود .

قیمت انواع فرش 700 شانه سجاده ای 

قیمت سجاده فرش 700 شانه می تواند به عوامل مختلفی هم چون تعداد رنگ ، الیاف به کار رفته ، اندازه و ابعاد و دستگاه بافنده وابسته است . 

البته انواع سجاده قیمتشان بر اساس تراکم و تعداد شانه هم تغییر می کند که ما اینجا بر اساس ثابت بودن تعداد شانه ، بقیه عوامل را بررسی می کنیم . 

فرش سجاده ای کاشان

تعداد رنگ ها را همانطور که گفتیم با افزایششان ، قیمت هم افزایش پیدا می کند . فرش 700 شانه 12 رنگ سجاده ای دارای بیشترین یمت در بین سجاده فرش ها است . 

الیاف به کار رفته می تواند پلی استر ( ورجین ) یا پلی آکریلیک هیت ست شده باشد . الیاف آکریلیک قطعا دارای کیفیت بالا تر و به همین دلیل دارای قیمت بیشتری هستند .

منابع مطلب :

جانماز

سجاده فرش  


برچسب: فرش 700 شانه، فرش سجاده ای،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۴۹:۲۱ توسط:سید مهدی سیدی موضوع: فرش 700 شانه نظرات (0)